Playlist| Leto 2017

septembra 06, 2017

Keďže posledný playlistový článok som písala ešte v júny, dala som dohromady "menší" výber pesničiek ktoré som cez leto objavila a už sa ich neviem zbaviť.

Jang Wooyoung- Sexy Lady
Začnem pesničkou ktorou som sa nakazila počas svojho týždňového pobytu u Ryuu. Púšťala mi naozaj všetko možné a Sexy Lady bola jedna z tých pesničiek, ktoré som potom nedokázala dostať z hlavy. Navyše spevák hral v drame Dream High ktorú sme spolu pozerali a jeho postavu som si celkom obľúbila.


Super Junior- Can you feel it?
Nedokážem si ju odpustiť aj keď ju všetci poznajú. Najskôr ma trošku iritovala pretože Ryuu mala tendenciu si ju spievať až príliš často, čo je jeden  najlepších spôsobov ako mi nejakú pesničku znechutiť ešte predtým než ju začnem mať rada. Cez leto som sa k nej nejako sama dopracovala a nakoniec na nej závislačím tiež. Hlavne keď sa potrebujem o druhej ráno prebrať a makať ďalej na nejakom projekte.

Kim Hyun Joong- Unbreakable feat. Jay Park
Nejako netuším čo mám k tomu napísať. Je to chytľavé, motivuje ma to k pohybu, sú tam sexy mužské telá a Jay Park ktorý je kategória sama o sebe. 

Jay Park- Me like Yuh
Pri Jay Parkovi ešte chvíľku zostanem, keďže ma jeho tvorba neskutočne chytila. Mala som dokonca problém vybrať len jednu pesničku pretože som si ich v krátkom čase obľúbila viacej. Nakoniec vyhrala táto a nebudem vás klamať, je to hlavne kvôli klipu. Too many hot people, my bi-heart can't take it. A páči sa mi ten kontrast medzi starodávne pôsobiacim prostredím a moderným oblečením.

ONE- Heyahe
Čerstvo debutovaný rapper ktorého hlas sa mi zapáčil už v polke prvej pesničky od neho. Pričom Heyahe ma chytilo o niečo viacej ako Getting by ktoré vyšlo v ten istý deň. A to nie len hudobne ale hlavne aj celkovým vizuálom klipu pri ktorom mi padla sánka.
A keď sme pri vizuály, nikdy som nemala na tumblri zo zvedavosti zadávať Jung Jaewon. My heart wasn't ready for this. 

Penomeco- HUNNIT
Snažím sa si rozšíriť obzory čo sa khiphopu týka a meno tohto rappera mi už niekoľkokrát udrelo do očí hlavne v súvislosti so Zicom. Z jeho tvorby som zatiaľ počula len dve pesničky túto a WTF pričom ma až prekvapuje že mi vôbec nevadí ako často používa autotune. Práveže naopak mu to dodáva akýsi osobitný štýl ktorý sa mi celkom pozdáva. Je osviežujúce počuť niekoho kto sa nebojí takto experimentovať. 

millix- Paradise (feat. Fanxy Child)
Toto je jedna z tých pesničiek ktoré ma najskôr skoro vôbec nezaujali no po pár vypočutiach som si ich zamilovala. A rozhodne musím pochváliť farebnú paletu ktorá je v klipe použitá. Len tie Zicove vlasy v drdolkoch sú trošku... no prinajmenšom vtipné :D
B.I- Be I
Double B sú dva hlavné dôvody prečo mám v pláne pozerať najskôr SMTM3 a až potom sa poprípade pustiť do zvyšných sérií. Už len preto že ich spoločný trailer vyzerá skôr ako trailer na We got Married a moje shiperské srdiečko to nezvláda. Vtipné je že ešte pred pár mesiacmi sa mi písanie/čítanie fanfikcií s reálnymi ľuďmi hnusilo...
Späť k téme. Hoci Hanbin v tomto kole nakoniec vypadol, táto pesnička bola údajne prvá zo SMTM ktorá sa umiestnila na 1 mieste v MELONe. Hanbin v nej narozdiel od ostatných rapperov dissuje nie konkurenciu ale sám seba. Aj vďaka tomu mi táto pesnička prirástla k srdcu až keď som si pustila video s textom. Možno kebyže zároveň so SMTM netočí aj Mix and Match kde mal na starosť 8 ďalších ľudí, texty a choreografie tak by to dotiahol ďalej. A vo finále by bol epický rap battle medzi ním a Bobbym. A to už by som asi fakt nezvládla.
A nenechajte sa oklamať tým jeho drsným vystupovaním, rovnako ako väčšina iných rapperov je to v skutočnosti nežné zlatíčko, ktoré má rado Južnú Ameriku, aranžovanie kytíc a skinship. 

iKON- M.U.P
Girl, I'm gon make you proud
... 

But I'm already proud♥
A keď tu máme už pána leadera dám sem aj niečo od iKON, ktorý mi cez leto prirástli tak neskutočne k srdcu až je to desivé. Začínam mať dokonca pocit že ich mám z celého kpopu asi najradšej a občas sa kvôli tomu cítim zle kvôli ostatných skupinám ktoré mám rada.
Anyway M.U.P je jedna z pesničiek ktoré venovali špeciálne pre iKONICS a spolu s ostatnými vo mne vyvoláva taký príjemný, hrejivý pocit. A už ani neviem koľkokrát som videla toto fanmade MV plné rozkošných momentov s nimi. Rozhodne si ho ale nepúšťajte pokiaľ nie ste pripravený adoptovať si ďalší kórejský boyband... Nah, just kidding pustite si to.
Nedá mi to a musím sem dať aj túto live verziu. Hlavným dôvodom je to more nápisov YOU MAKE ME PROUD ktoré spolu s konbats úplne zaplavia celú koncertnú halu. A ten Bobbyho nadšený výkrik okolo 3 minúty keď to celé uvidí, Hanbinova reakcia a Juneho úsmev proste I CAN'T♥

Jakigan Meister- Ejaculation
Tento playlist chcem nakoniec zakončiť albumom ktorý ma sprevádzal celé leto. Jedná sa o prvý sólo projekt môjho ultimátneho j-rockového biasa, gitaristu z Nightmare-> Sakita. Zároveň je to aj prvé album ktoré som si fyzicky kúpila pričom prvých pár dní som mala tendenciu ho neustále obchytkávať :D
Sakito je momentálne jeden z najlepších gitaristov Japonska ale v skupine zvykol pôsobiť aj ako dodatočný vokalista pri niektorých live vystúpeniach. Preto boli aj mudrlanti na visual kei fóru ohľadom tohto albumu najskôr pesimistický pretože Sakito nikdy "poriadne" nespieval. No mne aj tak jeho hlas učaroval a nie je to len tými 8 rokmi fangirlenia. Celé album je dosť experimentálne, ako keby stále ešte len hľadal štýl ktorý mu najlepšie sedí. Obsahuje aj nejaké tie čisto gitarové inštrumentálky. Keďže samostatne sa tie pesničky na YT nájsť nedajú pripájam video s celým albumom nastavené na moju obľúbenú pesničku z celého albumu. Jedná sa o pokojnú skladbu v ktorej jeho hlas krásne vyniká a dokonca sa páčila aj kamarátke ktorá normálne dáva od j-rocku ruky preč.  Rozhodne odporúčam aj Whatever I May Be, ktorá má už o dosť rýchlejšie tempo a pekné posolstvo.

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Jsem nadšená a naštvaná, protože mi na playlistu přistálo hned několik nových písniček a jednou fakt budu hluchá (jsem sluchátkový člověk) :DD

    Tak prvně Unbreakable, protože ano, ta hudba a celkově typ písně, ideální motivace k pohybu a to já ráda. U Me like yuh jsem si nikdy neuvědomila, že je to anglicky (pozor, idiot na scéně) a od té doby se tou písničkou bavím hlavně kvůli svojí hlouposti, ha...

    A Heyahe je další... Proč mám pocit, že jsem to už někdy slyšela, ale bůhví proč jsem to ignorovala? Sakra chyba... A ten gifset jsem rozhodně viděla, to si pamatuju docela živě :D

    A Penomeco jako další a tady jsem sakra nadšená a je mi jedno autotune (když ho nepoužívá všude, tak ať si experimentuje). Sakra, já věděla, proč je tenhle typ článků nebezpečný :D

    A proč to děláš... To video k M.U.P je naprosto zlaté ^^ Ne, já se nechtěla zajímat o další skupinu!! Člověk se celé prázdniny snaží je všechny ignorovat (v rámci mezí, dobře) a teď to přijde, jo... A ta písnička ^^ Dobře, poprvé jsem ji nevnímala, to jsem koukala, přiznávám (jsou naprosto zlatí a to je neznám, tak co to je...). Ale od té doby poslouchám v zásadě ji a sakra, já se nechtěla zajímat o další skupinu! :D (2:22 jaké je jeho jméno?! - miluju ten úsměv...)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne už pár rokov ľudia hovoria že som vraj hluchá tak som sa s tým už jednoducho zmierila :D
      Muhehehe, robím to preto lebo som strašne zlá a krutá :D A tiež preto lebo s nimi aj v realite otravujem každého čo si len pričuchol ku K-popu.
      2:22 v tom obleku je maknae Chanwoo ('98), známy tiež aj ako Evil Maknae/Satanwoo a Chocoball :D Pri ňom rozhodne odporúčam sériu videií "Chanwoo Maknae on top" od One_June jeho interakcie s ostatnými členmi sú geniálne :D
      Inak musela som si tých pár sekúnd niekoľkokrát prehrávať pretože hneď o sekundu za ním je jeho "evil twin" Yunhyeong. A akonáhle majú títo dva podobnú farbu vlasov tak ich ani len zvyšok iKON nedokáže rozoznať a to ani nie sú príbuzný :D Dokonca sa aj zvyknú pri predstavovaní vymieňať a tak celkovo vznikajú na základe ich podobnosti vtipné situácie, tuším že aj nejaký reportér si ich pri rozhovore pomýlil.

      Odstrániť
    2. Padám do dalšího utrpení a můžeš za to ty, ha :D Vůbec totiž nemám v plánu u jejich poznávání strávit večer, vůbec ne... (ideální takhle před začátkem školy začít na něčem zase závislačit) Tak to ale závidím, já nemám do koho hučet a to mě štve :D

      Děkujuuu a radši se asi neptám, proč chocoball... :D Málem jsem spadla, když jsem viděla "I couldn't even tell who I was"... Vůbec to nedělají jednoduché, kdo si je má pamatovat :D

      Odstrániť